Naar huis! - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Emma Johan - WaarBenJij.nu Naar huis! - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Emma Johan - WaarBenJij.nu

Naar huis!

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

30 Oktober 2015 | Nederland, Voorthuizen

Vandaag gaan we dan echt naar huis! We hebben een taxi gepakt vanuit het hotel, die ons naar het vliegveld bracht. Daar bleek dat we bij de verkeerde terminal stonden, maar gelukkig reed er een shuttlebus. Inchecken ging soepel, nog even ontbeten en toen boarden. Dit keer zitten we in een mega Airbus! Wat een mega vliegtuig zeg. We vertrokken ietsje te laat, maar hadden gelukkig wind mee, dus we landden op tijd. Wel heel irritant dat er een vrouw achter ons zat die 7 uur lang aan één stuk gehoest heeft. Maar ach. Daarna moesten we heel lang op de koffers wachten, maar gelukkig kwamen ze allebei! Papa en mama stonden klaar om ons naar huis te brengen, met een beetje file waren we uiteindelijk rond 15.30 uur thuis. Snel de koffers uitgepakt en straks lekker uit eten met onze (schoon)ouders om de vakantie af te sluiten!