Chillen 2 - Reisverslag uit Mirissa South, Sri Lanka van Emma Johan - WaarBenJij.nu Chillen 2 - Reisverslag uit Mirissa South, Sri Lanka van Emma Johan - WaarBenJij.nu

Chillen 2

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

25 Oktober 2015 | Sri Lanka, Mirissa South

Vandaag onze tweede chilldag. Helaas is de bui die gisterenavond begon nog niet afgelopen. En die hield de hele dag ook niet meer op. Beetje jammer, hier hadden we niet op gerekend! Maar goed, alsnog goed uit kunnen rusten, alleen wel op ons overdekte terrasje en niet aan het zwembad. We zijn nog wel twee keer de zee in geweest, want die is hier zo cool!! De golven zijn enorm hoog, er zijn ook veel mensen die surfen, maar wij vermaken ons ook prima zonder surfplank. Verder hebben we dus de hele dag niks gedaan, behalve gehoopt dat de wolken een beetje weg zouden trekken. Wat dus niet gebeurde. Misschien maar beter ook, want we zijn gisteren allebei mega verbrand! Zonder dat we het door hadden eigenlijk. Morgen gaan we weer naar Negombo, terug naar het hotel waar we de eerste nacht ook verbleven. Zo zijn we lekker dicht bij het vliegveld, want dinsdag vliegen we naar Dubai!